בהתאם לפקודת העיריות (נוסח חדש), חוק הרשויות המקומיות, תשנ”ב 1991- ותקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) התש”ם- 1979, ניתנה בזה הודעה על משרה פנויה של מזכירה – בי”ס יסודי רבי-עקיבא והזמנה להציג מועמדות לאיוש המשרה כאמור.
תואר התפקיד: מזכירה – בי”ס יסודי.
ייעוד: ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת בית הספר ובהתאם להנחיות מנהל בית הספר.
תחומי אחריות:
- ניהול תיקי עובדי בית הספר
-
- עדכון מצבת המורים בתוך מערכת בית הספר.
- איסוף מסמכים רלוונטיים (תעודות השכלה, השתלמות וכדומה) ותיוקם בתיק העובד.
- דיווח שעות נוכחות והיעדרויות של עובדי בית הספר למנהל בית הספר ולאחר אישורו, לרשות המקומית.
- עדכון תנאי העסקה ושכר במערכת בית הספר.
- מעקב אחר ביצוע תקין של השתלמויות העובדים בבית הספר (הפצת מידע בנוגע להשתלמויות, רישום משתתפים בהשתלמויות וכו’).
- בדיקת התאמה בין נתוני תלושי השכר לנתוני הדיווח, איתור שגיאות והזנת תיקונים למערכת המידע.
- קיום בירורי שכר אל מול הרשות המקומית במקרים של חוסר התאמה בין השכר המגיע לעובד לבין השכר שקיבל בפועל.
- עדכון והקלדת דווחי שכר שוטפים לעו”ה במערכת מדב”ס/אופקית ועדכון שיבוצי עו”ה וזכאויות בסביבת מערכת משכית בהתאם להנחיות המנהל.
- עדכון ובקרה של מערכת השעות בבית הספר ב”מנב”סנט”
-
- מילוי נתונים ועדכון שינויים במערכת השעות.
- הכנסת שיבוצים של הצוות החינוכי בתוך המערכת ועדכון שינויים בהנחיית מנהל בית הספר.
- ביצוע מעקב אחר ניצול מכסת שעות מילוי מקום, שעות שהייה ושעות פרטניות של המורים ודיווח למנהל על חריגות.
- רישום תלמידים
-
- הקלדה ועדכון פרטי התלמידים החדשים במערכת הממוחשבת.
- שיבוץ תלמידים לכיתות.
- סיוע להורים בהגשת בקשות שיבוץ.
- קליטת בקשות לשינוי רישום ועדכונם במערכת.
- הכנת תעודות בית הספר
-
- בחירת הגלופה לתעודות.
- מעקב ובקרה אחר הכנת התעודות מול בית הדפוס.
- פילוח רשימת התלמידים לקבוצות לימוד ומורות.
- הקלדת הנתונים לתעודות והבאתן לאישור וחתימת מנהלת בית הספר.
- ניהול מסמכים ודואר בית הספר
-
- הקלדת מסמכים, באמצעות תוכנת מעבד תמלילים, הדפסתם והפצתם.
- ביצוע הגהה למסמכים.
- אחסון וגיבוי קבצים במחשב.
- צילום, שכפול, כריכה של מסמכים.
- תיוק מסמכים באופן המבטיח את זמינותם.
- הנפקת מסמכים ואישורים דוגמת אישורי למידה, רשימת תלמידים וכדומה.
- קליטה ומיון של דואר (רגיל ואלקטרוני).
- הכנה ומשלוח דואר עבור בית הספר.
- מתן מענה לפניות הקשורות לבית הספר
-
- מתן מענה לטלפונים ופניות תלמידים, הורים, לקוחות או גורמים אחרים.
- טיפול בפניות או ניתובן לגורמים רלוונטיים.
- בקרה אחר מצב הפניות ועדכון הגורמים הרלוונטיים.
- ניהול הפעילות של מנהל בית הספר
-
- מיון וניתוב הפניות המגיעות למנהל בית הספר.
- תיאום פגישות למנהל בית הספר.
- מתן מענה לגורמים שונים בנוגע לנושאים מקצועיים הקשורים לעבודת מנהל בית הספר.
- משלוח תזכורות שונות למנהל בית הספר, לגבי פעילויות ופגישות בענייני בית הספר.
- השתתפות בפעילויות קהילתיות של בית הספר וסיוע לתפעולן.
- השתתפות באירועי בית הספר הנערים מחוץ לשעות הפעילות שלו בהתאם להנחיות מנהל בית הספר.
- תפעול פרויקטים מנהלתיים ייחודיים
-
- תכנון והכנת התשתית לפרויקטים מנהלתיים ייחודיים המתקיימים בבית הספר כגון מפעל הזנה או השאלת ספרים.
- הוצאה לפועל של הפרויקט במישרין או באמצעות הפעלת המורים ובעלי תפקיד רלוונטיים.
- מעקב ובקרה על יישום הפרויקט.
- דיווח ביצוע וחריגות למנהל בית הספר ולגורמים רלוונטיים ברשות ובמשרד החינוך.
- ביצוע הפעולות המנהלתיות בנוגע לעזרה ראשונה בבית הספר
-
- הזמנת עזרה ראשונה במקרה פציעה.
- קבלת ומסירת אישורים וטפסי שחרור הנוגעים לטיפול רפואי של תלמיד בית הספר.
- ריכוז ווידוא קיום מסמכי ביטוח בריאותי של התלמידים.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
- עבודה מול גורמים רבים בתוך בית הספר ומחוצה לו.
- שרותיות.
דרישות התפקיד:
- השכלה : 12 שנות לימוד עדיפות לבעלת תעודת בגרות או אקדמית
- שפות: עברית ברמה גבוהה.
- יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה- office .
- רישום פלילי: היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס”א-2001. (לגברים)
כפיפות: מנהל/ת בית הספר.
היקף המשרה: 1.0
תנאי העסקה: דירוג: מנהלי דרגה: 7 – 9+ .
טווח שכר: 6,200 ₪ — 7,200 ₪ ברוטו.
אופן הצגת מועמדות
מועמדות יש להגיש בכפוף להנחיות שלהלן:
- קורות חיים.
- תעודות המעידות על השכלה רלוונטית.
- אישורי העסקה חתומים ממקומות עבודה קודמים המעידים על ניסיון ניהולי ו / או ניסיון תעסוקתי כולל ציון תאריכי העסקה מלאים, היקפי משרה, תיאור תמציתי של תוכן התפקיד בהתאם לנדרש במכרז.
- המלצות.
- צילום תעודת זהות כולל ספח.
- חתימה על טופס הסכמה למסירת מידע פלילי ממשטרת ישראל וזאת בהתאם להוראות חוק המרשם הפלילי ותקנת השבים, התשמ”א-1981. מצ”ב קישור.
הערות כלליות:
- בכל מקרה בו קיימת קרבה מדרגה ראשונה לעובד או לנבחר ציבור, יש להודיע על כך בעת הגשת המועמדות.
- קורות חיים אינם מהווים אישור להוכחת עמידה בתנאי הסף.
- יש לצרף אסמכתאות לניסיון תעסוקתי.
- הגשת מועמדות ללא תעודות השכלה ואסמכתאות רלוונטיות המעידות על ניסיון בעבודה, רישיונות מיוחדים או כל אסמכתא רלוונטית אחרת להוכחת עמידה בתנאי הסף כפי שמפורט במכרז, לא תידון והיא תיפסל.
- השלמת הגשת מסמכים לאחר מועד סגירת המכרז / משרה לא תתאפשר מעבר ל- 3 ימים לאחר המועד האחרון להגשת מועמדות.
- המועמדים ישלחו למבחן התאמה במכון מיון. העירייה תהא רשאית לזמן לוועדת מכרזים רק את 8 המועמדים עם הציון הגבוה במבחן.
- עפ”י הוראות חוק שוויון הזדמנויות בעבודה התשמ”ח 1988, המכרז מתייחס לגברים ונשים כאחד.
- זכותם של מועמדים עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות להם מחמת מוגבלותם בהליכי הקבלה לעבודה.
- תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו- 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד.
- האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת המוגבלות.
- תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שיווי זכויות האישה, התשי”א- 1951 אם שני המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס”ח 2008.
- תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה בהתאם להוראות סעיפים 173ב(א) ו- 173ב(ב) לפקודת העיריות (נוסח חדש) אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
מועד פרסום המכרז: 10.06.2024
מועמדות למכרז יש להגיש עד יום: 30.06.2024
דרך אתר עיריית אור עקיבא בלבד, לשונית “מכרזים”/ “דרושים”
האחריות לוודא כי המועמדות הוגשה במועד היא אך ורק על המועמד/ת. לא תתקבלנה מועמדויות שתגענה באיחור.
הבהרה מגדרית המכרז נכתב בלשון נקבה, אך מופנה לגברים ונשים כאחד