מערך מרכז שירות לתושב מנגיש ידע ושירות במקום אחד, באמצעים דיגיטליים מגוונים ונוחים.
המרכז מספק פתרון כולל לפניות תושבים במטרה לקצר תהליכים וזמני תגובה ולתת פתרון בנושאים השונים.
חזון המרכז
להעניק שירות וידע לתושבי אור עקיבא. המרכז יספק פתרון כולל לפניות במטרה לקצר תהליכים וזמני תגובה.
המרכז יפעל לפי אמנת השירות “Service Level Agreement” – לטובת מתן מענה לציפיות תושבי אור עקיבא במקצועיות ואדיבות בכלל הנושאים, תוך הגדרת לוחות זמן ובשקיפות מלאה.
השירות יינתן בצורה טלפונית, התכתבות בוואסטאפ, אתר האינטרנט של העיריה והאפליקציה.
שעות פעילות מרכז השירות בין הימים ראשון-חמישי משעה 08:00-16:00.
ביום שישי וערבי חג בין שעות 08:00-12:00.
לאחר שעות הפעילות, השיחות מועברות למוקד העירוני החיצוני לטיפול בדברים דחופים. מזמינים אתכם לשלוח אל נציגי ונציגות השירות וואטסאפ ונחזור אליכם בשעות הפעילות. מתחייבים למענה עד 24 שעות.
תושבינו היקרים – מזמינים אתכם לפתוח תקלה במוקד העירוני דרך קישור לוואטסאפ / חיוג למוקד – 2106* (כוכבית 2106).
מנהלת השירות לתושב: ירדן כץ, 0732170590
מנהלת המוקד העירוני: דרורה עבדיאן, טלפון: 04-6108847