ייעוד
ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת בית הספר ובהתאם להנחיות מנהל בית הספר.
תחומי אחריות:
ניהול תיקי עובדי בית הספר
- עדכון מצבת המורים בתוך מערכת בית הספר.
- איסוף מסמכים רלוונטיים (תעודות השכלה, השתלמות וכדומה) ותיוקם בתיק העובד.
- דיווח שעות נוכחות והיעדרויות של עובדי בית הספר למנהל בית הספר ולאחר אישורו, לרשות המקומית.
- עדכון תנאי העסקה ושכר במערכת בית הספר.
- מעקב אחר ביצוע תקין של השתלמויות העובדים בבית הספר (הפצת מידע בנוגע להשתלמויות, רישום משתתפים בהשתלמויות וכו’).
- בדיקת התאמה בין נתוני תלושי השכר לנתוני הדיווח, איתור שגיאות והזנת תיקונים למערכת המידע.
- קיום בירורי שכר אל מול הרשות המקומית במקרים של חוסר התאמה בין השכר המגיע לעובד לבין השכר שקיבל בפועל
- עדכון והקלדת דווחי שכר שוטפים לעו”ה במערכת מדב”ס/אופקית ועדכון שיבוצי עו”ה וזכאויות בסביבת מערכת משכית בהתאם להנחיות המנהל.
עדכון ובקרה של מערכת השעות בבית הספר ב”מנב”סנט”
- מילוי נתונים ועדכון שינויים במערכת השעות.
- הכנסת שיבוצים של הצוות החינוכי בתוך המערכת ועדכון שינויים בהנחיית מנהל בית הספר.
- ביצוע מעקב אחר ניצול מכסת שעות מילוי מקום, שעות שהייה ושעות פרטניות של המורים ודיווח למנהל על חריגות.
רישום תלמידים
- הקלדה ועדכון פרטי התלמידים החדשים במערכת הממוחשבת.
- שיבוץ תלמידים לכיתות.
- סיוע להורים בהגשת בקשות שיבוץ.
- קליטת בקשות לשינוי רישום ועדכונם במערכת.
הכנת תעודות בית הספר
- בחירת הגלופה לתעודות.
- מעקב ובקרה אחר הכנת התעודות מול בית הדפוס.
- פילוח רשימת התלמידים לקבוצות לימוד ומורות.
- הקלדת הנתונים לתעודות והבאתן לאישור וחתימת מנהלת בית הספר.
ניהול מסמכים ודואר בית הספר
- הקלדת מסמכים, באמצעות תוכנת מעבד תמלילים, הדפסתם והפצתם.
- ביצוע הגהה למסמכים.
- אחסון וגיבוי קבצים במחשב.
- צילום, שכפול, כריכה של מסמכים.
- תיוק מסמכים באופן המבטיח את זמינותם.
- הנפקת מסמכים ואישורים דוגמת אישורי למידה, רשימת תלמידים וכדומה.
- קליטה ומיון של דואר (רגיל ואלקטרוני).
- הכנה ומשלוח דואר עבור בית הספר.
מתן מענה לפניות הקשורות לבית הספר
- מתן מענה לטלפונים ופניות תלמידים, הורים, לקוחות או גורמים אחרים.
- טיפול בפניות או ניתובן לגורמים רלוונטיים.
- בקרה אחר מצב הפניות ועדכון הגורמים הרלוונטיים.
ניהול הפעילות של מנהל בית הספר
- מיון וניתוב הפניות המגיעות למנהל בית הספר.
- תיאום פגישות למנהל בית הספר.
- מתן מענה לגורמים שונים בנוגע לנושאים מקצועיים הקשורים לעבודת מנהל בית הספר.
- משלוח תזכורות שונות למנהל בית הספר, לגבי פעילויות ופגישות בענייני בית הספר.
- השתתפות בפעילויות קהילתיות של בית הספר וסיוע לתפעולן.
- השתתפות באירועי בית הספר הנערים מחוץ לשעות הפעילות שלו בהתאם להנחיות מנהל בית הספר.
תפעול פרויקטים מנהלתיים ייחודיים
- תכנון והכנת התשתית לפרויקטים מנהלתיים ייחודיים המתקיימים בבית הספר כגון מפעל הזנה או השאלת ספרים.
- הוצאה לפועל של הפרויקט במישרין או באמצעות הפעלת המורים ועלי תפקיד רלוונטיים.
- מעקב ובקרה על יישום הפרויקט.
- דיווח ביצוע וחריגות למנהל בית הספר ולגורמים רלוונטיים ברשות ובמשרד החינוך.
ביצוע הפעולות המנהלתיות בנוגע לעזרה ראשונה בבית הספר
- הזמנת עזרה ראשונה במקרה פציעה.
- קבלת ומסירת אישורים וטפסי שחרור הנוגעים לטיפול רפואי של תלמיד בית הספר.
- ריכוז ווידוא קיום מסמכי ביטוח בריאותי של התלמידים.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
- עבודה מול גורמים רבים בתוך בית הספר ומחוצה לו.
- שירותיות.
דרישות התפקיד:
השכלה : – 12 שנות לימוד.
שפות: עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה- office .
רישום פלילי: היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות
מסוימים, תשס”א-2001. (לגברים)
כפיפות: מנהל בית הספר.
היקף המשרה: 1.0
דירוג ודרגה:דירוג מנהלי – 7—9+ .
טווח שכר: 6,200 ₪ — 7,200 ₪ ברוטו.
הערה:
תנאי הסף נכתבו בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה.
אופן הצגת מועמדות
- קורות חיים
- תעודות המעידות על השכלה רלוונטית
- המלצות.
- צילום תעודת זהות כולל ספח.
הערות כלליות:
- בכל מקרה בו קיימת קרבה מדרגה ראשונה לעובד או לנבחר ציבור, יש להודיע על כך בעת הגשת המועמדות.
- קורות חיים אינם מהווים אישור להוכחת עמידה בתנאי הסף.
- יש לצרף אסמכתאות לניסיון תעסוקתי.
- הגשת מועמדות ללא תעודות השכלה ואסמכתאות רלוונטיות המעידות על ניסיון בעבודה, רישיונות מיוחדים או כל אסמכתא רלוונטית אחרת להוכחת עמידה בתנאי הסף כפי שמפורט במכרז, לא תידון והיא תיפסל.
- השלמת הגשת מסמכים לאחר מועד סגירת המכרז/ משרה לא תתאפשר מעבר ל- 5 ימים לאחר המועד האחרון להגשת מועמדות.
- עפ”י הוראות חוק שוויון הזדמנויות בעבודה התשמ”ח 1988, המכרז מתייחס לגברים ונשים כאחד.
- תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו- 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח – 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד.
- האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת המוגבלות.
- תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שיווי זכויות האישה, התשי”א- 1951 אם שני המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס”ח 2008.
- תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה בהתאם להוראות סעיפים 173ב(א) ו- 173ב(ב) לפקודת העיריות (נוסח חדש) אם המועמד/ת בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- יובהר כי מועמד/ת המתקבל/ת לעבודה מתחייב/ת להתייצב לעבודה בשעת חירום ולבצע כל תפקיד שיוטל על ידי הרשות בשעות העבודה כנדרש מכוח היות והרשות המקומית היא מפעל חיוני לפי חוק שעות עבודה בשעת חירום, התשכ”ז- 1967
לוח זמנים:
מועמדות יש להגיש עד 10/6/2023 בשעה 24:00
דרך אתר עיריית אור עקיבא בלבד, בלשונית “דרושים”.
להגשת המועמדות – לחץ/י כאן
האחריות לוודא כי המועמדות הוגשה במועד היא אך ורק על המועמד/ת. לא תתקבלנה מועמדויות שתגענה באיחור.