מכרז פנימי/חיצוני
למשרת אחראי/ת GIS
תואר התפקיד: אחראי/ת GIS
ייעוד:
אחראי על הפעלת מערכת ה- GIS ותחזוקתה ביחידת ההנדסה ברשות מקומית או בוועדה מרחבית.
תחומי אחריות:
- הזנת נתונים למערכת ה- GIS של הרשות או הועדה המקומית:
- איסוף מידע ממקורות שונים, בתוך הרשות / הוועדה ומחוצה לה, בהתאם לדרישות האחראי, והטמעתו במערכת ה- GIS.
- בניית ממשקי GIS בהתאם לצורך (ARCGIS ON LINE).
- רכישה, הזנה, בקרה ועדכון מתמשך של שכבות מידע, לרבות מיפוי פוטוגרמטרי, אורתופוטו, בנט”ל, פרישת תשתיות, ייעודי הקרקע, וכל שכבת מידע נוספת שתידרש ע”י הממונה.
2. שאיבת מידע ממערכת ה- GIS ועריכתו לצרכי המבקש:
- מתן שירות לעובדי הרשות / הוועדה המקומית בכל הקשור לשאיבת מידע מהמערכת.
- השתתפות בישיבות ועדה על מנת לתת מידע בזמן אמת, על פי דרישה.
- הפקת חוות דעת על פי דרישת הממונה.
3. עידוד השימוש במערכת ה- GIS בקרב עובדי הרשות הוועדה המקומית:
- תמיכה והדרכה של עובדי יחידת ההנדסה / הוועדה לגבי שאיבת מידע מהמערכת.
- השתתפות בפורומים מקצועיים לצורך ריענון והתחדשות של המערכת והמידע האגור בה.
- עידוד שיתופי פעולה עם גורמים נוספים, מחוץ ליחידת ההנדסה / הוועדה המקומית.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
- מתן שירות לעובדים ברשות.
- ממשק עם גורמים רבים בתוך הרשות / הוועדה ומחוצה לה.
השכלה ודרישות מקצועיות:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע”י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסה, אדריכלות, או גאוגרפיה.
או –
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסיים והטכנאים המוסמכים, התשע”ג-2012 באותם תחומים.
שפות: בהתאם לצורך.
יישומי מחשב: שליטה בתכנת ARCVIEW גרסה 10 ובתוכנות ה- OFFICE , והיערכות עם תכנת AGOL.
ניסיון מקצועי:
- עבור בעל תואר אקדמי כאמור – שנה ניסיון בעבודה במערכת GIS .
- עבור הנדסאי רשום בתחומים לעיל- שנתיים ניסיון בעבודה במערכת GIS.
- עבור טכנאי מוסמך בתחומים לעיל – שלוש שנות ניסיון בעבודה במערכת GIS.
היקף משרה: 1.0
דירוג: מח”ר.
דרגה: 41 — 39.
כפיפות: מהנדס הרשות.
טפסים שיש לצרף במעמד הגשת המועמדות:
– קורות חיים.
– תעודות.
– הצהרה בדבר ניגוד עניינים. (באתר העירייה)
– שאלון אישי. (באתר העירייה)
דגשים להגשת מועמדות:-
- קורות חיים אינם מהווים אישור להוכחת עמידה בתנאי הסף.
- יש לצרף אסמכתאות לניסיון תעסוקתי.
- הגשת מועמדות ללא תעודות השכלה ואסמכתאות רלוונטיות המעידות על ניסיון בעבודה, רישיונות מיוחדים או כל אסמכתא רלוונטית אחרת להוכחת עמידה בתנאי הסף כפי שמפורט במכרז, לא תידון והיא תיפסל.
- השלמת הגשת מסמכים לאחר מועד סגירת המכרז/משרה לא תתאפשר מעבר ל- 3 ימים לאחר המועד האחרון להגשת מועמדות.
- מועמדים חיצוניים נדרשים כחלק מהגשת המועמדות לעבור מבדק יושרה. רק מועמדים אשר עברו בהצלחה את מבדק היושרה ועומדים בדרישות הסף יוכלו להמשיך בהליכי המיון לתפקיד.
- עפ”י הוראות חוק שוויון הזדמנויות בעבודה התשמ”ח 1988. המכרז מתייחס לגברים ונשים כאחד.
- תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו- 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד.
האמור כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת המוגבלות. - תינתן העדפה לנשים לפי סעיף 6ג לחוק שיווי זכויות האשה, התשי”א- 1951 אם שני המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים וכן בהתאם לחוק לעידוד של שילוב וקידום נשים בעבודה ושל התאמת מקומות עבודה לנשים, התשס”ח 2008.
- תינתן העדפה למי שהוא או אחד מהוריו נולדו באתיופיה בהתאם להוראות סעיפים 173ב(א) ו- 173ב(ב) לפקודת העיריות (נוסח חדש) אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
דרכי הגשת מועמדות:
- דואר אלקטרוני: [email protected]
- פקס: 04-6262294
- מסירה אישית: משרדי אגף משאבי אנוש, רחוב הנשיא פינת הרצוג.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 24/7/2022 שעה: 15:00