עיריית אור עקיבא - דף הבית

-------------

מרבין בשמחה: למרות המצב – חג פורים שמח באור עקיבא

בצל המלחמה והמצב הלאומי, נחגג השבוע חג הפורים גם באור עקיבא, כשברחבי העיר התקיימו אירועים שונים לתושבים וכן במוסדות החינוך, כשכולם לא שוכחים את כוחות הביטחון וחטופינו ברצועת עזה.

בבתי הספר וגני הילדים בעיר ניסו לתת לילדים והצעירים כמה שיותר סיבות לשמחה. זה החל ביום שישי שעה המוסדות באור עקיבא התמלאו בצבע, שמחה ותחפושות יצירתיות לרגל חג פורים. הילדים התחפשו לדמויות אהובות, גיבורי על, נסיכות, חיות ועוד, והשתתפו בפעילויות מיוחדות שארגנו להם מוסדות החינוך: מסיבות, דוכני פורים, עמדות צילום מגנטים, משחקים, איפור, פעילויות חינוכיות, תחרות תחפושות, משלוחי מנות ומה לא.

מחלקת הנוער העירונית ארגנה אף היא הופעות ופעילויות מלהיבות לבני הנוער והילדים של העיר. זה החל מחלוקת משלוחי מנות בבית החולים שיב”א לנפגעי מלחמת חרבות ברזל, משלוחי מנות אותם הכינו הצעירים שבוע קודם לכן ביום המעשים הטובים.

בערב התקיימה הופעה של הכוכב העולה – הזמר ששון שאולוב בהיכל התרבות העירוני, אליו היה ביקוש שיא של כרטיסים.

בשושן פורים חגגו הצעירים של העיר באירוע קנדי-לנד במחלקת הנוער העירונית עם דוכני מזון, דוכני יצירה, תחנות פעילות ממתקים, בנייה מחנאית ומופע של שלגלון.

ובמתנ”ס העירוני הכין הצוות שלושה אירועי פורים בתוך 24 שעות. זה החל עם אולם מלא בקריאת המגילה במוצאי השעה, אירוע בשיתוף בנות השירות הלאומי בעיר. למחרת התקיים קרנבל פורים ססגוני לילדים ולהורים עם כ-300 איש שגדשו את אולם המתנ”ס ונהנו מדוכני יצירה, תחרויות והופעות.

בערב התקיימה הופעה באותו האולם של הצמד הים תיכוני-יווני סטלוס ואורן חן שהקפיצו את הקהל.

ראש עיריית אור עקיבא הנבחר שמחה יוסיפוב, הגיע לאירועים השונים ברחבי העיר ונפגש עם הילדים, הצעירים וכמובן ההורים. אליו התלוו סגן ראש העיר יוסי כדורי, חברי המועצה גולן מסיקה ואיציק נסימי, מנהלת אגף החינוך סיגל אלבז, מנהלת מחלקת גני ילדים אורלי בוסידן ונוספים.

ראש העירייה הנכנס שמחה יוסיפוב: “שמחתי לראות את מאות הילדים והילדות מחופשים, שמחים ועוסקים בפעילויות העירוניות הנפלאות שלנו. אנחנו מוכחים שגם בימים קשים אלה, בהם העם שלנו נמצא בטלטלה, אנחנו מצליחים למצוא את הכוחות לשמור על אחדות ושמחה. אני מאחל לכל תושבי העיר מועדים לשמחה ומתפלל לשובם של החטופים בריאים ושלמים. מכאן נשלח חיזוק גם לכוחות הבטחון שעושים יומם ולילה כדי שאנחנו נוכל לחיות כאן ולשמוח”.

מנהלת מחלקת הנוער, שני ראבי: “מחלקת הנוער חיממה את הלב על כל עובדיה, מתנדביה ושלוחותיה. האירועים שערכנו היו וואו, מאות של בני נוער וילדים נהנו משלל פעילויות ומופעים. אין על העם שלנו, עם ישראל חי. מי יתן ובזכות האחדות בחג הזה כל החטופים, החיילים, הפצועים יחזרו הביתה בשלום ויחגגו את פסח עם משפחותיהם”.