עיריית אור עקיבא - דף הבית

-------------

בנות השירות של אור עקיבא סיימו שנה בטקס פרידה מהקהילה

בנות השירות הלאומי של אור עקיבא ערכו השבוע את אירוע הפרידה וסיום שנה מקהילת העיר. חלק מבנות השירות מסיימות את שירותן, חלקן תמשכנה בשנה הבאה לשנת שירות שנייה ובנות שירות חדשות עוד עתידות להצטרף החל משנת הלימודים הקרובה.

בטקס מרגש שנערך באולם בית הספר “רבי עקיבא” בעיר סיפרו הבנות על נקודות מרכזיות בחיי היום יום של הבנות בעיר ובמפגש עם ילדי, משפחות וקהילת העיר.

הערב נערך במעמד קברניטי העיר.

ראש העיר הודה לבנות השירות, סיפר על צמיחתה של העיר ועל המקום המשמעותי של הבנות בחיי היום יום בכל הפעילות המתרחשת באור עקיבא. “אני מזמין אתכן, בנות יקרות, אחרי שתצאו ללימודים תתפתחו ותעצמו, חיזרו אלינו לאור עקיבא. העיר מכפילה ואף משלשת את עצמה ותמיד יהיה לכם מקום חם בלב כאן בעירנו”.

סגן ראש העיר בירך ואמר ש”הכרתי את רעייתי לפני כ-40 שנה שהייתה בת שירות באור עקיבא. אתן מלאות עשייה, יוזמה, יצירתיות ומעוף לעשות טוב בעיר והקהילה כאן מודה לכן על הפעילות, שעה שעה, במהלך כל השבוע”.

מרכזת בנות השירות בעיר, חיהל’ה אליצור ציינה כי “בכל שנה גרעין בנות בשירות מתפתחות וצומחות בתוך הקהילה, נותנות ומעניקות מהלב בכל מוסדות העיר, לילדים ותלמידים. תודה על מאור פנים, מקור השראה, רצון לתרום בלי גבול ותהיה ברכת השם בכל דרך שתפנו”.

את הערב הנחו בנות השירות רוני לאופר ותפארת צפדיה.