עיריית אור עקיבא - דף הבית

-------------

חדש בגנים הציבוריים: שילוט לטובת התחשבות בילדים עם אלרגיה למזון מסכן חיים

לאחר פניות תושבים, עיריית אור עקיבא שמחה להודיע כי החודש הוצבו בגנים ציבוריים שונים שילוט אשר מתייחס לנושא אלרגיות למזון מסכנות חיים.

הצעד מגיע בעקבות הידיעה כי ישנם ילדים הסובלים מאלרגיות שונות למזונות מסוימים, חלקן הלא מבוטל אף עלול לסכן את חייהם. בעוד שבמערכת החינוך קיימת מודעות גדולה לנושא, בעקבות הקשר האדוק בין ההורים והתלמידים לצוותים החינוכיים, במרחב הציבורי המודעות לא תמיד גבוהה לסכנות ולהשלכות של לאכול חטיף בתמימות בגן הציבורי.

כעת, גם באור עקיבא מנסים להכניס את הנושא לתודעה הציבורית ממש ברחוב במרחבים הציבוריים: בגנים ובפארקים הציבוריים בשכונת היובל הוצבו לאחרונה שלטים בולטים עם המסר: “באור עקיבא מתחשבים בילדים עם אלרגיה למזון המסכנת חיים! אנא הימנו מאכילה על מתקני המשחקים בפארק כדי שגם ילדים עם אלרגיות שונות יוכלו לשחק בביטחון ובשמחה”.

כאמור, שלטים מתאימים כבר הוצבו בגינות ופארקים ברחבי השכונה הצפונית ושלטים נוספים יוצבו בהמשך בכל הגנים ברחבי העיר.

מעיריית אור עקיבא נמסר: “אנו מתמקדים בטיפול בצרכים המגוונים של האוכלוסיות בעיר, ומייחדים תשומת לב לילדים עם אלרגיות מזון. אנו קוראים לתושבי אור עקיבא היקרים להתחשב בצרכיהם של האלרגיים למזון ומגבירים מודעות באמצעות שלטים בפארקים למניעת הכנסת מאכלים שונים העלולים לגרום לאלרגיה מסוכנת. אנו מזמינים את כולם לשתף את הבשורה לטובת הילדים, ההורים והקהילה שלנו”.