עיריית אור עקיבא - דף הבית

-------------

מוקד המצלמות הרואה פועל ומסייע לשיטור העירוני באיתור והכוונת כוחות לאירועים חשודים

עיריית אור עקיבא רואה חשיבות גדולה בהפעלת מצלמות במרחב הציבורי ובהפעלת מוקד רואה במשך כל השנה, פעילות זו מסייעת בשמירה על ביטחון הציבור ומניעת וונדליזם ובעיות במרחב הציבורי.

זו הוכיחה את עצמה שוב ושוב לאחרונה כשהמוקד סייע באיתור והכוונת כוחות למספר אירועים חריגים בעיר בזמן אמת, בניהם מניעת וונדליזם, תפיסת סמים, סיוע במידע על פריצות, הכוונה לאירועי חריגים בפארקים הציבוריים ועוד.

יש לציין כי מצלמות הביטחון מפוזרות בנקודות שונות ברחבי העיר, חלקן מרכזיות וחלקן נסתרות, על מנת להגביר את תחושת הביטחון ולסייע למשטרה בעת הצורך.

מטבע הדברים, לעיתים לא כל המצלמות עובדות ברגע נתון, זאת עקב בלאי אלקטרוני טבעי ותקלות שונות, הנובעות בין היתר מאינטנסיביות השימוש ותנאי מזג האוויר. ואולם, גם במצב כזה עדיין קיימות מצלמות הפועלות ומצלמות את הנעשה בעיר באופן שוטף.

בעירייה דואגים לשמר את המצלמות ברמת כשירות טובה במשך כל השנה. בימים האחרונים, כחלק מתוכנית תחזוקה, נכנסה העירייה לעבודות תשתית בתחום המצלמות, מה שצפוי להסדיר ולשפר את תפקודן בתקופה הקרובה.

עיריית אור עקיבא: “כמו במקומות רבים בארץ, אנו מתמודדים עם אירועי פשיעה בתדירות משתנה. יחד עם המוקד ומשטרת ישראל, עושה העירייה כל שביכולתה לטפל בכל אירועי החירום בעיר, תוך שיתוף פעולה הדוק בין כלל הגורמים הרלוונטיים כל הזמן”.