עיריית אור עקיבא - דף הבית

-------------

פנייה לשר בן גביר: פעל להקמת תחנת משטרה באור עקיבא באופן מיידי

עיריית אור עקיבא פנתה השבוע לשר לביטחון לאומי, ח”כ איתמר בן גביר, בבקשה להעמיד משאבים מידיים לחיזוק הבטחון בעיר והקמת תחנת משטרה פעילה באור עקיבא.

“בעבר נעשו ניסיונות להקמת תחנת משטרה בעיר, ניסיונות שלא הבשילו”, נכתב במכתב לשר בן גביר. “כעת, עם גידול העיר, קליטת אלפי יחידות דיור בשכונת אור ים, פרוייקטים של פינוי בינוי בשכונות שז”ר וקנדי וכן בניית שכונה עתידית נוספת בנחל עדה, עומדת אור עקיבא בפני גידול מאסיבי המצריך את הגברת הביטחון האישי והביטחון ברחובות העיר.

“לאחרונה אנו עדים לעלייה והתגברות פשיעה פלילית גם באור עקיבא, לאחר שנים של התייצבות בעבר, הכוללים כניסת גורמים פליליים, פרוטקשן ותיקים פליליים במגמת עלייה במהלך השנה. עם הגידול באוכלוסיית העיר – יש לשקול מיידית הקצאת משאבים ותקציבים, בשיתוף העירייה, להקמת תחנת משטרה פעילה ורישמית באור עקיבא, תגבור כוחות שיטור עם סד”כ קבוע, על מנת לתת מענה ראוי לאור עקיבא – אחת הערים הצומחות בישראל באשכול הערים הקטנות בינוניות”.

עוד נכתב במכתב למשרד לביטחון לאומי: “העירייה תעמיד את כל משאביה לטובת תיעדוף הנושא, כולל מציאת שטח להקמת התחנה וסיוע נוסף ככל שיידרש.

“חשוב לציין כי עבודת השוטרים בנקודת המשטרה העירונית הקיימת לא תסולא בפז, אך תחנת משטרה באור עקיבא היא צו השעה, בהקדם האפשרי, על מנת להגביר את הביטחון הלכה למעשה לתושבי העיר ההולכים ומתגברים מחודש לחודש”.