עיריית אור עקיבא - דף הבית

-------------

שר הפנים בביקור עבודה באור עקיבא: “העיר לוקחת על כתפיה פתרונות דיור לכלל האוכלוסיות”

שר הפנים, משה ארבל ערך (ה’) סיור עבודה באור עקיבא.

את ביקורו בעיר פתח השר בישיבת עבודה בעירייה בהשתתפות המשנה למנכ״ל משרד הפנים, ראש העיר אלי אוקנינה, מנכ”ל העירייה יעקב נתניהו וקברניטי העירייה. בין היתר נידונו נושאים שונים, התפתחות העיר וקליטת אלפי תושבים חדשים, מענקי קרן קיסריה, תוכניות שיקדמו את העיר ל”רשות איתנה”, איזור התעסוקה העתידי, שכונות ופרויקטים המצויים בשלבי תכנון מתקדמים ועוד.

בהמשך הביקור הגיע השר ארבל לסיור בשכונה החדשה ׳אור ים׳ המאכלסת כבר כיום כ-3,000 יחידות דיור חדשות.

ראש העיר אנקונינה אמר: “אני מברך את שר הפנים ארבל על הגעתו לעיר, ועל האוזן הקשבת לצורכי העיר. לשמחתי השר פעל כבר תוך כדי ישיבת העבודה על מנת לקדם מספר בעיות בירוקרטיות חשובות. ההירתמות של משרד הפנים צפויה לסייע לנו לצלוח את המשימה מבחינת משאבים ותקציבים למען כל תושבי העיר”.

שר הפנים ארבל: ״שמחתי להגיע היום לאור עקיבא, זו הזדמנות חשובה לראות מקרוב את הצמיחה וההתפתחות של העיר. מדינת ישראל עדיין נמצאת במשבר דיור ואור עקיבא לוקחת על הכתפיים פתרונות דיור במקום נגיש ואסטרטגי ונותנת מעטפת לכלל האוכלוסיות ללא שום הבדל.

“נעשה הכל לסייע לאור עקיבא בדגש על חלוקת הכנסות צודקת בהתחשב באתגריה ובמיקום בו היא נמצאת. שלטון מקומי צריך להיות חזק, יש לכם אתגרים שנכפו עליכם במשך שנים, המשימה מבחינתנו היא להוביל לסיום תכנית ההבראה כדי שתקבלו את הכלים להצליח ולעמוד בזכות ולא בחסד, אני מאמין שכבר ב 2024 בשיתוף פעולה של כלל הגורמים נעמיד את אור עקיבא במקום הרבה יותר עצמאי, הרבה יותר נכון הן מבחינת המשאבים והן מבחינת יכולות הניהול״.