עיריית אור עקיבא - דף הבית

-------------

קהילת אור עקיבא קלטה מעל 70 משפחות מפונות; מעל 30 בתים רוהטו בסיוע מתנדבים

בצל הקושי, זוהי שעתה היפה של קהילת אור עקיבא: השבת השחורה של ה-7 באוקטובר, תפסה את כל המדינה בהפתעה. אך דווקא מתוך ההלם, תושבי אור עקיבא הוכיחו שהם יודעים להתעשת מהר ולהושיט יד לעם ישראל.

צוות קליטת משפחות העוטף הוקם בתוך ימים ספורים מהמלחמה. הרצון לסייע למשפחות העוטף שברחו לקרוביהם, הפך להיות ראשון במעלה, עם מבצע ריהוט של בתים ריקים שניתנו בין היתר על ידי קבלני דירות.

צוות של 14 מובילים בהתנדבות ועוד עשרות מתנדבים נוספים עשה את הבלתי יאומן וריהט בתוך זמן קצר 30 בתים ברחבי העיר. הפעילים העירוניים והאיזוריים כוללים בין שלל המתנדבים את אושרת, גיא ,שרון, בן ,ג’ניה יוסי, שני, רחלי, יפית, איציק וחנה, בסיוע מתנדבים יקרים נוספים כמו שי ואלון – סטודנטים המתמחים בדטא וניהול ומתגוררים בקיסריה ו-רעות ומיה מבנימינה-גבעת עדה.

הצוות ממשיך לסייע לשגרה של כ-72 משפחות שנקלטו בעיר לכל צורכיהם, החל מביגוד ואוכל ועד לפעילות לילדים. כל אלה נעשים כמובן יחד עם עוד גופים בעיר – בנות השרות ומתנדבי בני עקיבא, אילנית חפוטה ועמותת “מאיר פנים” ששינעו ציוד רב ומזון לכל חלקי הארץ וגם לחיילי צה”ל, הנערים התותחים של נירים בשכונות, מתנ”ס אור עקיבא עם פעילויות לילדים, מתנדבים מהגרעין הדתי, הנהגת הורים עירונית והנהגת בית הספר שירת הים, וכן עיריית אור עקיבא באמצעות הרווחה, החינוך, עבודה קהילתית, המרכז לילד ולמשפחה ומרכז השירות לתושב.

צילומים: באדיבות המתנדבים