עיריית אור עקיבא - דף הבית

-------------

אילנית חפוטה קיבלה אות הוקרה מרשת אורט: “אישה מדהימה שנוגעת בכמות עצומה של אנשים”

אילנית חפוטה, מנהלת עמותת “מאיר פנים” אור עקיבא, קיבלה החודש את אות המילה הטובה – הוקרה מטעם בית הספר אורט פרדס חנה-כרכור. בתעודה הממוסגרת שניתנה לחפוטה במעמד משפחה, מתנדבים, תלמידים ומכרים, ראש העירייה, חברי מועצה ועובדי עירייה, נכתב: “האות ניתן לאילנית עבור עשייה משמעותית בעלת השפעה על החברה, במיוחד בתקופת מלחמת חרבות ברזל”.

לטקס שהתקיים בעמותת ‘מאיר פנים’ באור עקיבא הגיעו רבים, ואילנית נבחרה מבין המלצות של בית הספר, מיזם שמתקיים בכ-10 בתי ספר של רשת אורט בכל הארץ. בין היתר הופיעו בטקס 2 זמרות מלהקת בית הספר בפרדס חנה.

“אנחנו שמחים להוקיר את האישה המדהימה הזו שנקראת אילנית חפוטה”, אמרו בבית הספר. “מספר האנשים שהיא נוגעת בהם הוא עצום. חלום של ילדה קטנה הפך למפעל אמיתי של חסדים ונתינה. זו הזדמנות אדירה להגיד לך תודה”.

מנהלת בית הספר אורט חקלאי, ריקי ברק, תושבת אור עקיבא, אמרה בטקס: “אני מתרגשת מאוד לעמוד מול אילנית. את כולך השראה. את נותנת את הנשמה ואת הלב. הנתינה האמיתית זה לתת מכל הלב לא רק לחברה או שכנה קרובה. אלא לתת לאנשים מכל קצוות הקשת. וזה בדיוק מה שהמפעל הזה עושה ומה שאילנית עושה, תודה שאת מלמדת אותנו להיות אנשים יותר אוהבים ויותר גדולים”.

עמותת ‘מאיר פנים’ אור עקיבא מסייעת כל השנה למאות משפחות מאור עקיבא והסביבה, ואף נרתמת למתן סיוע, תרומות ועידוד בתקופות חירום ומצוקה בכל הארץ.

אילנית מבשלת יחד עם המתנדבים והמתנדבות אוכל מזין טעים ואיכותי מידי יום, אותו הם מחלקים בעזרת מתנדבים והקהילה למי שזקוק לכך.